Frågor

1. Vill du ta ditt ex tillbaka? Nej.
2. Civilstånd? Ibland undrar man.
3. Har du någonsin förlorat en nära vän? Jag antar att vi inte var så nära, eftersom vi inte kunde lösa det efter?
4. När var sista gången du verkligen skrattat? Igår
5. Något är fel, den första personen du vänder dig till? Harika
6. Är det någon som inte gillar dig på grund av något du gjorde? Jag antar det..
7. När var sista gången du grät mycket? Oj, det minns jag inte..
8. Är det någon du vill göra allt för? Min familj
9. Hur många kan du berätta allt för? Ingen.
10. Har du någonsin sett en fallande stjärna? Nä, jag vill verkligen
11. Har personen du senast höll händerna med betydelse för dig?Japp, Harika
12. Beskriv dig själv med ett ord? Hyper
13. Har du något som hör till ditt ex? Yes
14. Har du någonsin kysst någon av det motsatta könet? Jupp
15. Fullständigt namn? Priyanka Pamela Dey
16. Favoritlåt? Kan inte bestämma mig, beror på humöt
17. Favoritfärg? Svart
18. Bästa vänner? De vet vilka de är.
19. Personer jag saknar?Min bror, Arpita Min bebis rumpa jojo och självklart harika..Aa och typ några hundra till.
20. Första kyssen? Var bäst!
21. Sista kyss? Var inte lika bra
22. Första kram? du tror jag ska minnas va?
23. Senast kram? Carcori
24. Senaste meddelande från? Bazaliya
25. Senaste person som jag någonsin sett?.. ???
26. Mitt missbruk? Music, Cigg och Pengar 
27. Favorit butiker? Där det finns rea
28. Vem jag berättar allt för? ingen
29. Favorit djur?Vit tiger
30. Lång? heller tjock än lång faktiskt
31. Vem har mitt hjärta? Många, Olika delar till olika personer.. Ja bjudaa
32. Favorit film? Kabhi khusi kabhi Ghum
33. En hemlighet? Jag bajsar minst 2 gånger om dan.
34. Hur mycket bryr du dig om ditt liv, 0-10? Så mycket som du bryr dig om frågan
35. De flesta minnen med? Det vil du allt veta
36. Människor har du nyligen blivit mer "nära"? Helin, Linda
37. De stiligaste person? Min baba riktigt stilg man.
38. Vem jag inte kan leva utan? Kan leva utan alla, Men de skillnad på vilka jag inte vill leva utan.
39. Vem förväntar jag mig att känna för evigt? Man skall aldrig ta något förevigt.
40. Vem jag älskar mest? Den vet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0