Det som passar dig bäst.

Det är så himla viktigt att hitta ett träning sätt som just passar än själv.
Har många gånger fått höra hur jag kan hålla igång relativt bra med träningen och att en är ganskaregelbundet, jag säger alltid samma sak, "du måste ha ett mål med träningen och viljan att uppfylla den och sen det allra viktigaste, du måste hitta ett träning sätt som passar dig själv"
Vi alla fungerar olika jag fungerar bäst vid gymet där jag själv kan bestämma vilken belastning jag vill ha och vad jag vill köra.
Jag kan inte påstå att jag hittade att gymmet var mitt träningsätt under en natt utan det tog ett tag.
Jag fick pröva allt från vattengympa, gruppträningar, powerwalker osv. Min visst är det kul att någon gång variera också så att man inte tröttnar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0