Bita ihop.

Ooo nu e de bara två dagar kvar.. Det är bara bita ihop. Sista provet gick konstigt nog fruktansvärt bra och nu känns det som om jag kommit upp på fötterna igen. Har bara några inlämnings uppgifter kvar och det är liksom bara att göra klart dom och skicka in dom och det klarar jag av.
Har äntligen gjort come back i gymmet för hundrade gången.. Och det var en lättnad känns som om dagen är fullbordad nu.
Känns som om dagen e sjukt lyckad.. Har gjort ett och annat som är så himla positivt och jag är stolt över mig själv... Kom ihåg att det är viktigt att blicka tilbaka ibland och berömma sig själv,
Det enda som inte är lika lyckat är min bebis jävla kalsonger han döör för...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0