B-day girl :D

Hello sötnosar, sitter här och ler för hur underbara människor jag har runt om kring mig och försöker göra allt för att jag ska må allra bäst :D Asså bli typ tårögd hela tiden... Är de såå här det är att bli gammal ? HAHAH nej driver bara men blir så rörd och är så glad för alla fina människor, jag är verkligen välsignad.
Har en del att fixa särskillt måste jag möblera om mitt ansikte lite, är jätte hårig så ska gå till min efterlängtade frisör som får ta bort ett och annat håtstå. sen ska jag möta upp brosan för att fixa ännu mer saker till festen som kommer den 30 december. Och sist men absolut inte minst kommer jag möta ypp mina fina tjejer, Löööve too dom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0