Matte B

Mina never håller på att explodera,
Var idag en sväng i skolan för att se vad jag hade kvar att göra till en prövning den 17 agusti, eftersom jag inte klarade sommar skolan, hade två delar kvar.. funktioner och Algebra... Fuck.
Men gick iallfall igenom allt och det sitter som ett berg i skallen..Läraren blev överaskad och det glädjer mig en aning.. en aning för mycket kankse..
Men när man gör något bra i från sig brukar man också få något bra tillbaka och det fick jag.. till min stora glädje slipper jag vänta tills den 17 och får istället göra ett prov imorgon så jag inte hinner glömma det jag lärt mig och de jag behöver kunna till prövningen och jag hoppas som satan att jag klarar matten så jag slipper det resten av mitt liv och för en gångs skull kan njuta av de få dagarna som är kvar av sommalovet... så önska mig lycka till nu :D
Som ni kan förstå består resten av dagen att knarka ännu mera matte.

Kommentarer
Postat av: william

fick IG i matte B XD



Vad tycker du om mina Skogs bilder:D?

2011-08-11 @ 16:27:40
URL: http://cookieboy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0