Gooodiiis

Shululllu, Har jävlet bråttom nu kan jag säga, för min syster sitter fast klistrad i röven på mig, för hon behöver hjälp med några lådor.
Ville bara säga att jag lever och att dagen har varit ganska stressad,
Fick springa in till stan hämta upp en kavaj jag lagt undan och sedan gick jag runt och kollade snabbt på lite höst kläder och var tvungen att åka till körskolan.. Har ni märkt en sak när man ahr som mest bråttom ska alltid något gå snett, Som att missa bussen eller att tågen ska vara sena, men ni som känner mig vet att jag är klumpigare än så .. tog helt fel buss och kom till något sjukt ställe. men tack gode gud att jag idag gick ut lite tidigare så jag hann precis till körskolan.
Efter körskolan mötte jag min härliga harry för att snacka lite och som vanligt och för att gå på sightseeing i salem.
Japp så var dagen och nu måste jag verkligen springa innan min syster xmploderar
puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0