Gårdagen.

Nämen hejsan svejsan, igår var jag stressad i princip hela dagen och när jag väl inte var det så var jag så långt i från en data man kunde,
Igår det var bara att vakna, träna göra iordning sig och sen rulla i väg för att hämta syrran i hökarängen hos mina kusin vitaminer, väl där vägrade farbror och farbros fru att släppa mig eftersom enligt dom kommer jag aldrig ditt, men tro mig jag är där, eller ser dom på något annat sätt minst en gång i månaden och de är ganska mycket jämfört med hur ofta jag drar till mina andra släktingar. Intressant?
Iallfall sen var det bara att komma hem lämna allt och fixa all tvätt syrran hade med sig och städa några delar av huset och så klart lite mer träning.... Sen så var mina kropp slut för dagen-
Trevligt trevlig :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0