Ett tag sen.

Harr inte riktigt haft någon blogg lust.. men nu börjar de komma tillbaka igen.. fan vad de svänger..
Vad har jag gjort medans jag varit borta dessa 4 dagar är egentligen inte så himla mycket.
Det enda roligar är att i onsdags var jag och körde ett tag i bandhagen och denna gång fick mami följa med och jag tyckte så himla synd om henne... hahaha.. helt darrig när hon kom ut ur bilen .. Jag som trodde att jag var värsta proffset men där hade jag fel..Sedan drog vi in till skärholmet en stund och jag fick äntligen mitt efter längtade smyckes skrin eftersom min andra var helt kaos..
Sen i Torsdag åkte jag och mina syskon till grönan med några av mina kusiner.. och vi hade de sååå sjukt roligt..
Men det enda som egentligen bekymmrar mig nu är att jag fortfarande har lock för mina öron efter att jag åkte insane och de gör sää jäävlaaa ont.
Annars är jag super duper dunder lycklig... HIHIH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0