Död

Woooopa vad dagen gick snabbt, tänkte gå en sväng till gymet, men när larm klockan ringde var jag så slut att jag stängde av den och fortsatte sova, såå buusigt.
fick ångest direkt när jag insåg att jag sovit för länge och inte skulle hinna gå ner till gymet för att träna, så satte på datorn och körde zumba ett tag.
Sen var det bara att hoppa in i duschen och göra i ordning sig  för att sen möta upp, Harika, L och H för att sedan chilla i en park och bara snack... såå treliiigt.
Nu är kl redan tio och jag har inte hunnit läsa till körskolan så imorgon väntar en trevlig liten utskällning mysigt mysigt.
HAHAHA! intressant inlägg men fan måste ju hålla bloggen uppdaterad så Harry Barry inte klagar
puss på er
Mitt allt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0