Chilling billing

Tja tja bloggen, ekade kissi lite som ni ser.. men sånt är livet den man förlorar vinner en annan som du har kär.
Nari Nari.. Boleychuuudiya. Okej nu får de vara nog, nej stopper.
Ja som ni ser är jag på väligt gott humör trots att jag skolan började idag.
De var faktiskt riktigt chill idag, men som ni vet skrämmer bara tanken av tullinge gymnasie och 3an arslet av mig..
Men de förtränger vi för tillfället.
Efter skolan drog Jag hariba och herosima till stan för att köpa mammas blad från ching chong och efter de tog vi de lungt på någon random bänk mitt i stan och käkade jordgubbar och ice coffe mums filibabababababab.
Nu ska jag doooscha och sen söva så natti natti.
Min söta bebis Hariba
En rutten jordgubbe och kattiga jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0